Vladimir Lučić: DRAGAN ŠOLAK i SBB žele da UNIŠTE Telekom, a meni crtaju METU NA ČELU!

Novi gost autora i voditelja emisije Vladimira Đukanovića bio je generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić.

Lučić je u emisiji rekao da vlasnici Junajted grupe, u okviru koje posluje SBB, pokušavaju da unište kompaniju i da njemu svakodnevno crtaju metu na čelu preko svojih medija N1 i Nova S. Prema njegovim rečima, SBB se godinama razvijao na račun infrastrukture Telekoma, nisu plaćali porez, a u trenutku kada je on preuzeo kompaniju i kada je počeo razvoj, krenula je i prljava kampanja.

– Jedna od loših stvari u razvoju telekomunikacija u Srbiji je to što je Telekom Srbija faktički bio doveden do samog uništenja. Bukvalno su besplatno koristili našu infrastrukturu – prvo nekoliko godina potpuno ilegalno, a zatim za vrlo nisku cenu. Na toj infrastrukturi Telekoma, elektroprivrede i neplaćanjem poreza izgradili su mreže, a Telekom Srbija nije im bio ni konkurent. Kad sam se vratio u Telekom 2018. godine situacija je bila teška jer su u međuvremenu kablovski operateri imali neku vrstu kartelskog dogovora. Oni se nisu napadali međusobno, podelili su tržište. Predvodnik tog kartelskog dogovora bio je SBB – kazao je Lučić u Đukanovićevoj emisiji.

RAZVIJALI SE ZA DŽABE

Generalni direktor Telekoma Srbija dodaje da je SBB imao idealan položaj na tržištu.

– SBB je imao niz svojih kanala – Sport klub, N1, Grand, pa čak su imali i neke specijalne ugovore kao sa „Foksom”. Na našoj infrastrukturi su se potpuno džabe razvijali, nisu plaćali porez. Ono što me je posebno zabrinulo je to što smo 2018. godine u četiri najveća grada u Srbiji – Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu imali jedan odsto tržišnog učešća u televiziji. To znači da je 99 odsto ljudi u Novom Sadu imalo SBB. Svako domaćinstvo je imalo isključivo SBB. To je, nažalost, jedna nebriga i neprofesionalizam menadžera Telekoma, pojedinci su radili za konkurenciju, žmurilo se na to – objašnjava Lučić i ističe da zbog toga niko nije bio uhapšen.

Njegov cilj je, navodi Lučić, bio da se fokusira na brzo rešavanje nagomilanih problema.

– Mi smo bili u silaznoj putanji tad, Telekom su „pojeli” kablovski operateri. Dok nismo počeli da se razvijamo, na kanalima „Junajted grupe“ bili smo pominjani najmanje dva do tri puta godišnje, to su bile servisne informacije. Od 2018. godine do danas preko 700 negativnih objava imaju o nama. Mi smo ih tužili u Beogradu i u Švajcarskoj za naknadu štete, dokazujući koliko je bilo tih lažnih objava. To je potpuna slika. Dok smo bili nebitni na tržištu nisu nas pominjali, a kad smo krenuli da se razvijamo tabloidni napadi krenuli su na kompaniju, na menadžment, na mene. Cilj im je bio da se prepadnemo i zaustavimo, da se zaustavi razvoj Telekoma. Tad sam bio svestan da nema mnogo vremena za čekanje i postavio sam strategiju razvoja Telekoma u nekoliko pravaca – kaže Lučić.

Šta mislite o ovome?

Ostavi komentar

Tvoja mejl adresa neće biti objavljena.


*